Thursday, September 30, 2010

LaLaLaLaLa..

haiy senangnya dalam hati..
dapat berlaki 3..
nananana..
lalalalala..
balek umah laki muda..
kahkahkah..

salah lirik lar dodol..
eykot hentam promo hang jer kan..
hampas kelapa betoi ar hang nih..
lalalala..
saya enggak salah pak..
ampun pak..

hehe..
tuh ar lagu versi perempuan nyanyi..
lirik habih tukaq..
eykot dan ja..
kihkihkih..
kalau arwah Tan Sri P.Ramlee degaq..
mau aku kena kejaq 1 kampung..
cobaan..
hihi..

eh..
apsal tajuk entry aku cm nih??
urmm..
lu pk la sendri!!
ala-ala dialog nabil raja lawak plak..
hehe..

memandangkan ari nie 30 hari bulan sept 2010..
bermakna da hujung bulan ork..
besok..
besok..
besok..
da masuk bulan baru..
dunia baru..
huhu..

so..
kite enjoyyy!!!
hihihi..

tak der pape sebenar nyer..
aku just nak tulih lar pape sebelom masuk bulan baru..
dunia baru..
hihihi..

happy kah??
suka kah??
gumbira kah??
sedey kah??
sad kah??

huwwaawa..
gua tak tahu beb..
semua rasa gua ada..
hampas kelapa betoi arh..
nie yang gua paling..
paling..
palinggggg..
nyampah skali..
grrrr..

tapi..
pape hal pon..
sok bulan baru..
so..
dunia pon baru..
haha..
maksud aku dengan dunia baru tuh..
banyak perkara yang akan berlaku..
and semua nyer baru2 blaka..
baju baru..
kasut baru..
beg baru..
and..
BF baru..
kuang3..
mampuih aku lau dak comot bace..
hehe..
gurau2 jer sayang..
mane der..
walaupon semua nyer baru..
tapi..
sayang tetap yang lama..
wah!!
jiwang karat da keluar..
hehe..

pape hal pon..
dalam hidop kite nih..
kite tak akan dapat balek tarikh yang sama..
impossible orang putey kate..
orang hitam plak kate,tidak mungkin..
hari jer sama..
tak akan bertukaq..
tapi..
tarikh tidak sesekali..
tuh lar nama kehidupan..
;)

No comments: