Saturday, October 2, 2010

kaki tid0??zZzZzZz..

zZzZzZzZz..
haaaaaa..(menguap)
ngantok nyer..
pale aku da pening2 rama-rama da nih..
nak kate tak cukup tido..
rasa nyer da terlebey tido kut..
hehe..

sebelom nih aku tak perasan yang aku nie kaki tido..
tapi sejak aku masok hospital..
yang kali ke-3..
keje aku tido jer..
korang tak tahu..
betapa busan nyer dok hospital..
nak tengok tv plak..
bapak jauh gler..
hakikat nyer tak lar jauh mana..
cuma malas jer nak menapak sana..

pagi2 lagi da kena bagun..
dalam kul 6 lebey or 7 pagi..
bagun lar..
siap2 mandi..
solat..
kul 7 der seorang doctor datang..
tengok keadaan pesakit..
doctor tuh cumil..
kecik jer..
muka plak ala-ala chines gurl..
peramah pon yer..
nama doctor tuh Doctor Nur Liyana Khairuddin..

pas dier tengok2..
dier pon pergi..
peh tuh,breakfist datang..
makan lar cket ala kadar..
sebab tak sedap..
hehe..
aku siap komplen ag kat orang yang tukang hantar tuh..
hihi..
aku..
biasa lar..

peh tuh..
cam biasa lar..
doctor pakar akan datang tiap2 pagi..
pas dorang datang..
dan pergi..
perot da kenyang..
hati da senang..
aku pon..
mula lar turunkan pesawat A110..
haha..
kepala katil pon turun..
aku pon tutup lar muka dengan tuala kecik..
tak lama peh tuh..
aku di alam lain..
hehe..
begitu mudah..
semudah ABC..
huhu..

lunch time..
kihkihkih..
aku pon bagun..
tengok menu..
tak seronok..
tutup balek..
tunggu puan Fauziah datang bawak bekalan dunia akhirat..
kahkahkah..
pas lunch..
solat..
pas solat..
dok sembang2 jup dengan jiran depan dan sebelah..
jiran jauh pon datang gak..
tapi dier tolong jaga anak buah dier..
Acik Azaian nama di beri..
kadang2 dier datang lepak kad wad kita orang..
da jenuh gelak sampai tergolek2..
aku pon mula lar landing ag skali..
pesawat A120 mula mendarat..
kain tutup muka..
amek posisi..
tak lama tuh..
zZzZzZzZz..

dalam 3 lebey or 4 lebey petang..
aku di bangun kan..
makan petang..
menu??
kuih jer..
belasah jer..
tido da puas..
perot lapar..
kadang2 wat tak tahu jer..
blagak..
mana makan hospital nyer nih..
hehe..

tunggu asar..
solat..
peh tuh menu untuk makan malam plak..
tengok pon cam tak sonok jer..
last2..
makan yang puan Fauziah bawak..
menu sama tak kesah..
sal kan sodap..
hihi..

tunggu asar sampai lar magrib..
dari magrib sampai lar isyak..
peh tuh..
dok lepak..
sembang dengan orang tua pon best..
hehe..
sembang punyer sembang..
akhirnyer..
mata trase amat berat..
pesawat A130 mula turun..
kain sudah bersedia..
krohhh..
krohhh..
huhu..

teramat lar senang aku nak tido..
hari2 cam tuh..
sampai2 dorang semua gelarkan aku 'ana kaki tido'..
hehe..
sememangnyer aku kuat tido..
biasa lar..
lau da busan sangat..
tido paling nikmat..
tak terkata lar..
hihi..
=)

No comments: