Saturday, September 4, 2010

cubE try tEst tEng0k p0wEr tak p0wEr..

lama aku tak keluar jalan2..setahun lebey kaki kanan
aku nie tak beroperasi sepenuh nyer..
wah!! macam tak percaya plak..
siang tadi aku keluar jalan tanpa teman setia di sisi (tongkat)..
relax jer jalan..cool..maintain..
tak jatoh pon (blagak siot..) orang tengok..
aku renung dorang balek..dorang jeling..aku bagi jelingan manja..

haha..per tengok2??tak pernah
tengok orang ker..
grrrr..mana tak nyer..aku jalan macam siput babi..
opss..siput khinzir..sedap ciket..
haha..yer lar..
bagi ar can kat aku..aku baru nak bertatih nih..jalan pon tengkot2..

pape hal pon..aku happy da boley jalan macam biasa..
nie lar saat2 yang aku tunggu sekian lamanyer..
akhirnyer..syukur..syukur..alhamdulillah (lagu raihan..) ternyanyi
plak..ter'excited' kate kan..lalala..rasa nak keluar jenjalan
lagi jer..ketagih jalan plak aku nih..mentang2 da dapat kaki baru
a.k.a kaki besi..nak jalan jer kerjenyer..seriusly..
aku memang kaki jalan..hoho..tunggu pas raya plak arh..hihi..
yang pasti..aku nak raya sakan tahun nie sebab
tahun lepas aku raya kat rumah jer..
bapak kesian aku kan..huhu..
1,2,3..............................let's go baby.. ;)

No comments: