Friday, September 3, 2010

bErgaduh dEngan d0ct0r pErEmpuan..

korang pernah rasa tak masuk
hospital banyak2 kali??
bukan sebagai pelawat da..tapi sebagai pesakit..
per korang rasa??
syok tak??antara tiga2 kali aku masuk hospital..paling2
best yang ke-3..memang kenangan ar..
kali ke-3 memang enjoy
aku duduk hospital walaupon kali ke-3 nie aku di operation lagi..
operation masuk locking plate ala-ala
besi gi tuh..dekat dalam kaki aku nie..da macam bao-nik orang kata..
transfomers pon yer..hehe..banyak plak aku
dapat title..

kali ke-2 tak jadi operation..sebab time tuh aku da nak
dekat exam STPM..doctor sarankan,
lepas exam ar..aku masuk
pon 2 hari 1 malam jer..huhu..tak der yang
menarik pon..tapi kali ke-2 aku masuk nih..boley plak
der seorang doctor perempuan agak sexy nak cari gaduh dengan aku..
memang hangin ar..

mana tak nyer..aku just mintak x-ray sebelum operation..
boley plak dier nak berhujah
dekat aku..dier kate macam nie lar,

" kita orang memang tak x-ray kalau seminggu jer.."

aku balas balek..

" yer lar..mana tahu ker..kuasa tuhan tiba2 tulang nie
nak cantum elok..saper tahu kan..??
kehendak DIA,
sekelip mata jer kalau nak.."


doctor nie boley plak dier jawab,

" kira nyer macam MAGIC lar nih..
hehehe.."


perhhh!! hangin aku dengar ayat
magic dier..dier ingat dier
tuh saper nak
kate macam tuh??dier jadi doctor pon,magic gak ker??
senang arh kalau macam tuh..
semua yang terjadi
dalam dunia nie..magic..aku kata kuasa tuhan...
bukan magic..dalam hati memang
da berasap..ish3...

No comments: