Friday, September 3, 2010

tragEdi 18 julai 2009..part 2..

der ar dalam seminggu gak aku dok kat wad 5B tuh..tak lama tuh..aku di beritahu akan di pindahkan ker wad 5D plak..sebab wad 5D nie memang wad di khaskan untuk patah2 nyer orang..huhu..memang special arh..tak silap aku..tengahari kut aku masuk wad baru..aku lupa katil num baper..yer lar..lame da kut kejadian nih..nak2 lagi sebab kemalangan nih..ingatan aku pon jadi lemah ciket..susah nak ingat..kalau dulu,senang jer nak ingat..memang memberi kesan mendalam arh..

time tuh aku memang da sedar 100%..mak aku pon citer ar per yang terjadi..aku kena langgar dengan lori..reaksi aku??selamber jer..mak aii..tak der feeling tuh..tapi dalam hati..tuhan saja tahu..

mak aku bagi tahu lagi..banyak yang aku cedera..antaranya :
tulang bahu, tulang rusuk, kaki dua2 tulang patah, paru2 cedera dan semuanyer sebelah kanan..perghh!! da macam mati hid0p balek..der lar member2 Mr. Mohamad dan Mrs. Fauziah ingat aku da............................faham2 jer lar da per kan..tapi tuh ar..umur aku panjang lagi..alhamdulillah..

pada suatu petang..datang seorang pak cik..aku ingat sper..rupanya..orang yang selamatkan aku..nama uncle Burhan..dier datang ar citer2 macam mana kejadian tuh..tapi dier pon tak pasti sangat..sebab masa tuh aku da kena langgar..dier datang selamatkan jer..kebetulan dier kerja dengan syarikat penguam..dier pon tunjuk kat aku keadaan lori tuh..mak aii..cermin depan lori tuh pecah..aku tak dapat bayangkan macam mana..aku melambung kah??uishh..sukar percaya..aku nak tunjuk gambar tuh..tapi tak der plak..serius..aku tak tipu..nie betol2..bukan cobaan..

seminggu aku duduk wad 5D..busan siot..tak macam wad 5B dulu..aku banyak diam..jadi baek kate kan..hihi..baek lar sangat..tiap2 pagi doctor pakar akan datang melawat pesakit..der suatu pagi tuh..doctor Muhd Nur Hazrin..ensem..tapi mungkin da kahwen..dier benar kan aku balek..wahh..suke giler..macam tak percaya jer..saat yang aku nanti2 kan..petang tuh aku balek rumah..yabedabeduuuuuuuuu...

No comments: