Thursday, September 16, 2010

fEnat...

rasa cam da lama aku tak update blog nih..
tetbe trasa nak tulis sumting..
tapi tak tahu..
ntah..
maybe fenat sangat kut..
pergi raya kate kan..
huh!!
otak pon da blank..
bantai jer lar labu..

ari nie..
aku follow parents aku beraya..
umah member2 dorang..
pergi 3 bijik umah ja..
tapi...
mak oii..
cam nak meletop perot aku nih..

mana tak nyer..
deret makan..
makan..
dan makan lagi..
tak sempat nak hadam..
makan lagi..
perghh!!
terasa perot nie da cam belon..
haha..
cume tak boley terbang jer..
seb bek tak sama cam orang pregnant..
kalau tak..
uish..
memang orang sabit kan aku pregnant arh..
haha..
tak ley blah..

ermm..
per lagi erk??
perot da kekenyangan..
mata da layu..
mud tak stabil..
badan da rasa sengal2 ubi kayu..
katil dan bantal busuk da memanggil2..
per lagi..
time to sleep ar..
hehe..

alamak!!
terbocor rahsia..
bantal busuk..
hehe..
susah nak tido kut tanpa nyer..
hihi..
jangan kate umur aku..
lagi tua dari aku pon der gak..
siap maen bucu bantal lagi ha..
tak tahan..
haha..
tapi aku tak ea..
just plok2..
layan..
sper der bantal busuk tuh..
paham2 jer lar..
huhu..

kay lar..
niat di hati nak pendek jer..
tapi terpanjang plak..
h0h0..
malam sume..
da di du..
=)

No comments: