Tuesday, September 7, 2010

maLam yang kELakar..

hahaha..
per kes??belom pape lagi da gelak..hehe..
mana tak nyer..gua tringat masa masok hospital dulu..
untuk pertama kali nyer..
dekat wad 5B..

der arh 1 malam tuh..
pas semua family aku balek dalam jam 7..
ntah cam mana..aku trase
mengantok sangat..sampai pak cik aku dan anak2 dier datang pon
aku tak sedar..huhu..bese arh..
nama pon kaki tido..
mana nak sedar..bom meletop pon..ntah aku bagun ker tak..
cam mana nak bangun..bom meletop
sebelah aku..sah2 aku meletop skali..hehe..macam2..

aku tido sampai ar jam 1 pagi lebey..
tibe2..malam tuh aku mimpi taw..ntah pape mimpi tak tahu lar..
pas tuh,ntah macam mana..tengah2
mimpi tuh..boley plak
aku bercakap..dengan kata laen..aku mengingau ar..
teros aku tersedar dari mimpi..

masa tersedar tuh..aku terdengar der
sorang akak nurse nih..
shiff malam..dier berlari lintang pukang..
macam kena kacau dengan hantu..
memang lar..da aku gi nyer bercakap tengah tido..
beragak arh sikit..pukul 1 pagi tuh..
haha..boley plak aku gelak bile akak tuh cabut lari..
masa tuh,akak nurse tengah
amek BP (blood presure) kat pesakit katil depan aku..
masa tuh dier tengah main kan lagu,
'sayang..sayang..sayang..kamu dah berpunya..
tertutup sudah bagi ku kesempatan..blahh..blahh..lalalala...'
by aliff aziz..

member dier pelek..kenapa??akak tuh pon cerita..
cam nie lar lebey kurang dialog dorang..
member : kau kenapa??
dier : der sorang patient meracau..
member : hehe..tuh lar kau..bukak lagu 'sayang-sayang'..orang
bukak lar yasin ker..huhu..

pas tuh akak dua orang tuh datang katil aku..
tanyer, " adeq mengingau ea?? "
aku pon, " hehehe... " sambil tersenyum kambing..
hahaha..kenangan manis bagi ku..

paling klakar..akak tuh lari macam tak cukup tanah jer..
boley dengar tapak kasut
dier masa berlari..
haha..jahat nyer aku..buat cam tuh..
hihi..tak sengaja kut.. =)

No comments: