Saturday, September 4, 2010

dak kecik....mana datangnyer??

pada suatu hari..
tak tahu siang ker malam ntah..
ada seorang budak atau 'dak kecik..
yang bernama farhana..
sper erk??
rasa2 kenal tak??
hmm..

weyhh..
aku tuh..
nama sendiri pon tak tahu..
hehe..
nak di jadikan cerita..
aku kan da besar..
boley di kategori kan remaja arh..

tapi kenapa tibe2 jadi dak kecik??
haiy..
tapi cumil kan nama gelaran tuh??
mula2 memang aku kurang selesa..
tapi da lama2..
da sebati dalam diri nie..

ha..
nak tahu mana aku dapat 'dak kecik' nih??
si dak comot lar bagi..
sper lak dak comot tuh??
dak kecik lar..
dak comot lar..

ermm..
aku ringkaskan jer..
dier lar yang bertahta di hati ku sekarang nie..
nak jiwang plak da..
mula lar tuh..
hihi..
dier adalah tettt...
bf aku merangkap bff,pakwe aku,kawan aku
dan sewaktu dengan nyer..
hehe..

kenapa dier gelarkan aku dak kecik??
kesah nyer..
masa aku dok hospital dulu..
pas operation..
sah2 aku tak dapat pergi toilet kn..
nak tak nak..
kena lar pakai pempers dry pans..
hoit..
tuh baby punyer..
hehe..

tapi aku pakai orang dewasa nyer lar..
kan da bersepah di pasaran..
macam2 jenama ada..
aku tak berapa nak ingat..
sebab banyak sangat..
sory..
hehe..

bile dier dapat tahu..
per lagi dier..
mula lar nak sakat aku..
buli aku..
boley plak panggil aku dak kecik..
ish..
ngat aku nie kecik sangat ker??
haha..
tak nampak ker besar macam anak semut..
lalalalala..

sebab pakai pempers jer pon..
da dapat title tuh..
tapi da lama2..
aku suke..
sebab cumil + cute..
hehe.. ;)

No comments: