Thursday, October 28, 2010

kEsEb0kan mELanda..

haittt..
di pendekkan cerita..
aku banyak nak citer..
tapiiiiiiiiiiiiii...

aku da mula nak bizie..
bizie untuk kenduri kawen akak aku..
tolong tuh..
tolong nie..
huhu..
da macam aku nie orang terkuat plak..
terkuat lar sangat kan..
haha...

kadang2 trase yang teramat lar penat..
tapi tido tetap cukop..
mane ley tak cukop..
hahaha..

pas settle kenduri akak aku nie plak..
aku bizie bende len plak..
haiy..
bile mase plak aku nak cter tentang reuni0n aku semalam [27/10/10]..
tunggu aku free lar plak ea..
hoho..

pas nie..
aku sebok nak settle kan barang2 nak masok study..
tinggal sebulan ag..
memang ar sempat..
tapiiiiii..
nak prepare macam2 tuh..
kut der yang terlupa bagai ar..
huh!!
kan da nyesal..
nanges tak berlagu aku nanti..
nyesal tak sudah2..
huwawawa..

pape hal pon..
nanti aku update another story..
=)

No comments: