Tuesday, October 26, 2010

jauh kE daLam..

yuhuuu..yabedabedooooo..lastly,dapat gak..hati agak cuak..alhamdulillah..dapat tawaran sambung study..boley lar..den,kene feedback balek..so..tunggu punyer tunggu..tak sampai2 lagi..tunggu punyer tunggu lagi..akhirnyer,sampai gak..

huhu..ahad baru nie..pergi tengok tempat study aku nih..dekat..er..er..hehe..dekat gler..nuh dekat2 nak masok sabak bernam..alaaa..politeknik jer..huhu..kesian..lambat sangat..umur da tua..eh..cop..cop..tak tua lagi erk..sweet 20..hihi..

course diploma in civil engineering..kuang3..boley ker aku bawak nih??hmm..kalau setakat bawak buku tebal2 + banyak2 tuh..tak der hal lar..boley jer..pas tuh eksen ciket,yer lar,kunun2 pelajar pintar..hampeh!! haha..nak bawak subjek tuh plak,cam no eh nak bawak subjek tuh??huhu..masak lar aku..

kesah nyer..tempat study aku nih..bapak jauh ke dalam..bile sampai kat poli tuh..kawasan perumahan tak der siot..penuh dengan pokok kelapa..tapi poli dier beso..memang beso..jauh dari bandar..jauh dari pekan..huwawa..gler kentang..da arh 1st time aku akan berpisah dengan family especially parents aku..huhu..(aku bukan anak manje kay..just dulu tak pernah nak masok sek asmara eh silap2..asrama,tak berminat..hehe..)

so..hujung bulan 11 nie,aku akan daftar..wish me luck kay..everything..study,life..all arh..hehe..dup dap dup dap..tak lama jer lagi nih..cm tunggu nak kawen plak..haha..my new life will begin.. =)

No comments: