Saturday, October 9, 2010

baLEk2 ctEr yang sama..busan!!

per kes ntah ri nie??
penat gler..
bukan penat per pon..
hanyer penat menunggu..
kalau tunggu buah hati aku datang..
tak per gak..
lambat pon tak der hal..
sal kan datang bawak sumting..
hehe..

tapi nie tunggu..
perghhhhhhhhhhhh!!
da lar penat gler nak mampus..
pas tuh plak..
balek2 dengar cter yang sama..
tak ker busan tuh..
lau telingga tak korek setahun..
mau cair tahik telingga tuh..
mana tak nyer..
lau dari pagi kat c tuh..
sampai ker petang cter nyer sama jer..

tahu aku pergi mana??
hah!!
mana lagi..
gara2 pergi brubat kaki incik ayah lar..
aku tak kesah sangat pasal tuh..
tapi yang hanggin nyer..
incik ayah da bengang..
dier siap kata lagi..
" nie bukan tempat berubat..nie tempat orang membebel.."

sper tak bengang..
satu patient..
nak sampai dekat 30 minit..
dengan kata laen..
setengah jam..
perghhh!!

aku da hot..
da lar panas..
bertambah hot + panas bile dengar cter berulang2..

tempat tuh memang orang kata bagus..
dari saket tros jadi sihat..
dengan izin Allah..
InsyaAllah..

tapi tak tahan tuh lar..
dier tak penat ker cerita jer..
tak henti2 lak tuh..
air liur dier tak kering ker ork??

huh!!
fist time aku jumpa orang cam tuh..
aku sampai tertido2 da..
penat memang tak terkata lar..

taubat aku..
memang tak datang da..
dari pagi..
sampai petang..
yang lamanyer..
cter dier ulang2..
arghhhh!!

jiwa aku cam tuh..
dari sihat..
tros saket beb aku kate..
grrrrrrr!!
bengang..
bengang..

No comments: