Monday, June 6, 2011

: : thanks bEing my friEnd

m0od : redha
music : terasa hati

new page,,new year,,new friend,,new look??
hmm..
tak per lar,,mungkin kita pada dier da tak bermakna..
atau mungkin kita bukan siapa-siapa pada dier lagi..

salah kita ke??
atau salah dier??

dier pernah mengatakan aku nie sombong..
yer..
mungkin aku nie sombong..
tapi dier??
tak sombong ke??
sedangkan dier langsung tak tegur aku..
aku mengalah..
aku juga yang sombong..
dier tidak..

mengalahkan lebih baik..
sebab aku malas nak panjang lebarkan kes tersebut even seinci..

kami berkawan lama..
sejak form 2 lagi..
dan kami rapat sejak itu..
bersama lagi dua sahabat kami..
lagi seorang,,memang sahabat aku sejak darjah 6..
dan seorang lagi sepupu kepada kawan baik aku..

masuk form 3,,aku tidak bersama kelas dengan mereka..
tapi kami still berkawan baik..
still lepak sama-sama..
masuk form 4,,just only dier and aku..
another friend,,lain kelas..
iaitu kawan baik aku dan sepupunya..

yer..
sejak dari form 4,,kami still berkawan baik..
berkongsi cerita..
gelak ketawa..
kisah sedih..
senang kata,,suka duka kami kongsi bersama..

dier pernak mengaku pada family aku masa aku accident..
kami nie kawan baik..
yer pada waktu itu,,kami memang berkawan baik..
sampai form 6..
but.......
sekarang,,tidak lagi..
bukti jelas ternyata..
she never thought me as her best friend anymore..
not just like before..

now i understand..
should i talk to her firts??
or just pretend nothing happend??
hmm..

kata-kata ku di bukumuka pada malam ini :
.. pd diEr,kita bukan kawannya Lg..pd diEr jg,,kita bkn siapa2..tak pEr Lar..jgn saLahkn diEr ats apa yg b'Laku..fikirLah,mungkin sLh kita yg Lgsg tak mEmikirkn diEr sEbagai SAHABAT..waLaupn,pd hakikatnya,diEr mEnyaLahkn kita & mEngatakn kita S0MB0NG..kita s0mb0ng??hmm..think rasi0naL..mgkn apa yg b'Laku adLh kEsiLapan kita sEndiri..untk m'jadi sEpErti duLu,mgkn ssh..but 0nE m0rE thing,THANKS BEING MY FRIEND ..
aku tidak tahu mengapa dan bagaimana??
aku cuma ingin luahkan segala-galanya..
yer..
mungkin salah aku..
dan munkin juga hanya aku yang terfikir ini semua..
dan dier??
mungkin tidak sama sekali..

kalau ada jodoh yang panjang aku bersama dier..
insyaAllah..
kami akan berkawan seperti dahulu..
kalau tidak..
mungkin hanya sebagai kawan..

sedangkan..
kawan baik aku tuh pon yang cari dier dulu..
dier??
hmm..
mungkin jarang..

kenapa aku tak cari dier dalu??
entah lar..
hati aku langsung tak terasa nak berbuat demikian..
ego??
sombong??
tak pasti..

but,,it ok..
i'm appreciate friend with you..
u're nice friend..

mungkin hati aku belum terasa nak buat baik dengan dier..
aku tak pasti kenapa..
mungkin salah aku jugak kan??
yer..
salah aku..
tapi tak per..
yang aku pasti,,hati aku tak salahkan dier kalau dier berubah sedemikian..

THANKS BEING MY FRIEND!!

=)

No comments: