Wednesday, June 8, 2011

: : sayang kE??

m0od : sayang
music : keliru

semalam bergayut kejap dengan member baek aku..baek ke??sejak bila??ntah..tapi dia nie laki-laki..kunun-kunun dulu skandel aku lar..haha..saja untuk menyedapkan lagi hubungan..tapi aku rasa,,dier da macam kawan baek laki aku da..yang kelakar tuh,,dulu,,dia pemalu giler dengan degan perempuan..but now,,he's already have girlfriend..hehe..yer..zaman da berubah..manusia pon da berubah..

dia tahu aku tengah terasa ati dengan kawan aku tuh..tuh yang dia call..sembang-sembang..last-last mengarut..masok passal cinta..huh!! cinta??OMG!! hak3..kununnya dia tuh pakar cinta lar..tak pon,,pakar pshykology..haha..

dia citer pasal awek dia..katanya,,merajuk tuh tanda sayang..betul ke??kenapa bila merajuk dier kata sayang??hmm..dier jelaskan : sebab bila awek dia merajuk,,baru dia tahu yang dia sayang awek dia tak??ooooo..begitu..




tapi aku cakap,,bila bergaduh tanda sayang..kenapa plak yer??aku cakap : sebab bila kita gaduh dengan orang yang kita sayang,,baru kita tahu,,kita sayang dia ke tak??kita rasa rindu kat dia ke tak??ooooo..(bunyi macam shin chan)




tapi aku rasa,,merajuk dan gaduh tuh memang betul tanda sayang..sebab bila tuh berlaku,,hati kita akan timbul satu perasaan aneh..di mana kita sedar yang kita sayang dia seorang..

tapi pada aku,,tak yah lar nak selalu bergaduh 0r merajuk..takut satu hari nanti tak tahan..yer lar,,sebelom kahwin da macam nie..kalau selepas kahwin,,tak tahu lar pulak macam mana kannnn??

soo,,bio lar bersederhana..jangan kerap sangat macam hari-hari gaduh + merajuk..jenuh jugak lar pakwe kita nak pujuk kan..kalau jenis senang di pujuk,,buley lagi..kalau susah,,alamatnya nsib badan lar..haha..

bak kata orang,, "orang tersayang,,sanggup lakukan apa sahaja.." hehe..tapi memang betol..demi insan tersayang,,terjun dalam gunung berapi pon sanggup..tapi aku tak sanggup..bukan sebab tak sayang,,tapi,,aku masih ingin berada di samping mereka yang tersayang..

=)

No comments: