Monday, August 30, 2010

3 jEjaka tampan..

perghh!! penat seyh ri nie (30/08/2010).. pergi hospital sebab nak cek up kaki aku nih..pagi lagi da keluar rumah..sampai umah..tengahari plak..memang penat arh..tapi..walaupun penatkan..aku nak cerita sikit..hari nie aku x-ray dua kali..sebabnya gambar tak nampak..jauh plak tuh tempatnya..naik lenguh kaki nih berjalan..haish..tapi tak kesah sangat sebenarnya..hehe..

doctor x-ray yang mula2 tuh..ensem beb..gua cakap lu..gua tak tipu..dier ngah buat kerja..aku plak buat kerja aku..hehe..kerja mengusyar arh..per lagi...pergi kali kedua,dier memberi senyuman paling manis pada ku..ahh...hampir2 terjatoh..opocot!! bukan jatoh hati ohh..masa nak sentuh kaki aku yang lawa sesangat nih..siap mintak izin lagi..

" saya sentuh sikit ea.."

dalam hati aku..sentuh banyak pon tak per..haha...da habis semua tuh..aku pon chow lar..pergi balek klinik ortopedik..tak lama tuh..nombor aku naek.. "9005..bilik 2.." aku dengan mak aku,puan Fauziah pon,masok lar..aku da usyar lama da sorang doctor laki nih..ensem ar..namanya doctor Azlan Shah..skali bilik nombor 2 tuh..dier da..hehe..aku suke,aku suke..

masok bilik dier,bley plak dier buat lawak..masa tuh guna tongkat 1..pas tuh dier cakap, "tadi awak jalan tak guna tongkat ea?? " aku balas ar, " eh,mana der..pandai jer doctor nih..hehe.."
(pada hal, kat rumah memang aku jalan tak guna tongkat pon..hihi..) dier pon cek lar x-ray tadi..dier kata aku da boley jalan tanpa guna tongkat lagi da..yuhuuu..bestnya..pas tuh aku mengadu ar kat dier.mengadu manje g tuh..hihi..rasa saket bila jalan..dier pon explain..siap buat lawak lagi..tapi memang best ar..

next..tak disangka2,buah cempedak jadi nangka..haha..mana tak nyer..pergi bank..skali jumpa abang ensem yang kerje si tuh..muka dier..mak aii..macam plakon melayu plak..ala-ala aeron aziz..hehe..dier tengah buat kerje dier..aku buat kerje aku jugak..macam biasa larh..da depan2..tengok puas2..hehe..dier plak prasan aku jalan guna tongkat..da tuh, siap interview aku lagi ha..da macam pak polisi pencen walaupon der angota polis kat belakang dier..sempat lar sembang2 pagi da nak masuk tengahari tuh..

rasa bertuah plak hari nie..walaupon fenat gler..hehe..akan ku ingat beb...tapi seriusly, kat hospital ramai doctor ensem..nak pergi usyar..sila-silakan..nak usyar lama2..korang duduk sana lama2..hari2 bley tengok doctor ensem..hehe..nie atas pengalaman aku lar...3 kali masok hospital.. ;)

No comments: