Friday, December 21, 2012

:: Mr. t0pi is sEmanis c0kLat ..

m0od : tibe-tibe teringat
music : hujan yang lebat

t0 Mr. t0pi - it d0sEn't mattEr if y0u arE n0t kacak 0r y0u arE s0 gELap..but y0u stiLL Lo0k sEmanis c0kLat..ngEh3..


sentimental value that i only knows..wink3..


cewaahhh..haha..sejak bile plak aku pandai nak bermadah nih??haha..apa pon tak buley..tapi tuh lar..dengan hari hujan yang sangat lebat..then,sudenly i remember the moment with Mr. t0pi..kengan yang sangat manis sampai aku rasa tak sanggup nak lupa..yes!!

every single thing,every moment when with Mr. t0pi, i can't forget..s0 sweetttttt orang kampung aku cakap..hehe..macam mana aku nak lupa sedangkan sekeliling aku semuanyer ade jer kaitan dengan Mr. t0pi..haishh..

" Cintailah dia dalam diam, dari kejauhan dengan kesederhanaan & keikhlasan.. Jika benar cinta itu kerana ALLAH maka biarkanlah ia mengalir mengikut aliran ALLAH.."

betol sangat..Mr.t0pi tak pernah tau yang aku ade menyimpan perasaan kat dier..and i never tell him about my feelings..why??because of that words..aku percaya dengan Qada' dan Qadar Allah..andai kata aku memang ditakdirkan untuk Mr. t0pi, kite orang akan bersama gak satu hari nanti..so,i'm never worried about that..

ini bukan berserah pada Allah secara bulat-bulat ke,petak-petak ke,segi tiga ke..no..dalam pada masa yang sama,bermohon pada Sang Maha Pencipta lebih baik berbanding beri tahu isi hati dan perasaan kita pada orang yang kita suka..kannnn??

what will happend,or what, just go through with that..ada hikmah kenapa terjadi..just give a SMILE without any words..


s0,just think positive..it better.. =)


No comments: