Wednesday, December 12, 2012

:: kEnangan MANIS di TPS ..

m0od : kEnangan di TPS
music : manis masam pahit kelat tawar


tak mungkin akan dapat tarikh nie sampai bila-bila..
..09 JULAI - 07 DISEMBER 2012..


mEm0ry at Teraju Precast Services Sdn.Bhd bErsama mErEka..


6 bulan menjalani Latihan Industri di TPS..
walaupon masam-masam pahit..
tapi itu yang mengajar erti kehidupan sebenar..
masam-masam pahit itu yang sebenarnyer TERSANGAT manis..

setinggi-tinggi penghargaan kepada b0s-b0s TPS..
sepanjang kat kilang, banyak yang aku dan mereka belajar tentang konsep IBS..
budak civil katekan..
hehe..
jika nak dibandingkan alaun dengan ilmu..
ilmu adalah TERBAIK..
last day di TPS, baru aku sedar sebenarnyer ilmu yang aku dapat nie..
tak mungkin aku dapat kat tempat lain..
terlalu berharga..
i'm so proud of my self..
because, aku mampu menghadapi cabaran dan dugaan di TPS..
:)


bErsama mEreka abangLa-abangLa production..


bErsama abangLa-abangLa finishing..

tidak lupa juga kepada mereka-mereka yang banyak membantu sepanjang menjalani L.I..
walaupon mereka berlainan bangsa..
tapi mereka juga ciptaan ALLAH..
actually, dorang nie baik..
since aku dok sana, pengalaman kehidupan banyak..
lebih mengenali apa itu manusia sebenarnyer..
pelbagai ragam dan perangai yang aku jumpa..
lebih kenal erti hidup kat sana..
tapi, the best thing is.......
seronok kawan dengan dorang..
time stress, dorang lar penghibur..
=)


bErsama se0rang abang dan 2 0rang adeq..

insan yang paling rapat dengan aku masa kat sana..
susah senang suka duka ketawa menangis..
semua dengan dorang..
dorang lar penghibur hati yang paling dekat..
and salu di sisi..
pasti rindu dorang ketat-ketat..
hehe.. :)



pemberian daripada kami student praktikal Politeknik Sultan Idris Shah,Sabak Bernam..

memang tak mahal..
memang tak cantik..
TAPI..
ikhlas dari hati kami atas pengalaman, ilmu dan semua yang diberikan sepanjang berada di TPS..
TERIMA KASIH kepada semua yang terlibat..
sangat-sangat hargai..
SAYANG KORANG KETAT-KETAT!!
mmmmmmmuahh!!


No comments: