Friday, March 4, 2011

: : duLu,,aku tak pErnah sukakannya


dulu..
aku tak pernah sukakannya..
dulu..
aku tak pernah terfikirkannya..
dulu..
aku tak pernah ambil tahu tentangnya..
dulu..
aku tak pernah bermain dengannya..

tapi..
sekarang..
aku harus sukakannya..
sekarang..
aku harus fikirkannya..
sekarang..
aku harus ambil tahu tentangnya..
sekarang..
aku harus bermain dengannya..

tuh lar dier MORTAR..
aku pernah rasa mortar..
ko pernah??
hahaha..
disebabkan mortar..
tangan aku jadi begini..
nak tengok macam mana rupa mortar tuh??
hidung mancungkah??
mata bulatkah??
pipi tembamkah??
rambut hitamkah??
bibir merekahkah??
naa..
nie lar mortar..
pasir + kapur + air = mortar..



naa..
mula-mula rasa memang ar best..
bila dah dipegang + "main" lama-lama..
lihatlah tangan mu yang chantek..
menjadi kasar + mengelupas..

naa..
tuh lar penangan mortar..
hahaha..
jatoh chenta pandang pertama..
kahkahkah..



nie lar rupa bentuknya..
lawa kan??
haha..
belom siap lagi nie..
kita orang kena buat projek rumah..
naa..
betapa susahnya nak buat rumah..
baru aku tahu..
nanti aku buat entry yang baru..
aku tunjuk lar macam mana rupa rumah yang kita orang buat..
hihihi..

tangan ku yang kasar + mengelupas..
sapu losyen pon tak jalan jugak..
haish..
buruk-buruk..

=)

No comments: